Sverigedemokraterna i Sigtuna | Sverigedemokraterna i Sigtuna
The premier destination for premium products

SD i Sigtuna

facebook1

Välkommen till Sverigedemokraterna Sigtuna

Medlem

Styrelse:

Ordförande: Inga-Lill Björkman

Vice ordförande: Nils Persson

Andre Vice ordförande: Peter Nilsson

Ledamot: Ulf Levén

Ledamot: Anna-Lena Fjellstedt

Ledamot: Carina Viding

Suppleant: Ingemar Garneland

• Valfilm – Snart är det val

Av fredrik.lindahl den 28 november, 2017
    0

Vårt land mår inte bra. Socialdemokraterna och Moderaterna gör allt vad de kan för att släta över de problem som deras egna politik skapat för vårt samhälle. Deras ansvarslösa agerande, deras ovilja att utvärdera resultaten av deras politik, och framförallt deras lögner, har skapat det samhälle som vi alla tvingas leva i idag. Just nu pågår förberedelserna inför vår största valkampanj någonsin.

Om mindre än ett år är det val!

• Lösenordsskyddad:

Av runeohlund den 25 september, 2017
    0

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

• Kyrkovalet 2017 – Sverigedemokraternas kampanjfilm

Av fredrik.lindahl den 10 juli, 2017
    0

Svenska kyrkan befinner sig i en allvarlig identitetskris och förlorar medlemmar i en aldrig tidigare skådad omfattning. Numera lämnar människor kyrkan, inte bara på grund av att man inte anser sig religiös, eller inte har råd med kyrkoavgiften, utan också för att man anser att Svenska kyrkan är otydlig i sin identitet.

Vill du som vi se en kyrka som står upp för sina traditioner gör då din röst hörd. Ta diskussionen på kafferasten. Dela nyhetsartiklar. Prata med dina vänner och bekanta. Det är dags att säga ifrån och stå upp för det som är rätt. För att lyckas krävs att vi alla hjälps åt. Rösta i kyrkovalet 2017 och bli medlem i Sverigedemokraterna.

• Det är vi som är vårdpartiet – Sverigedemokraternas vårkampanj 2017

Av fredrik.lindahl den 22 juni, 2017
    0

Vi är det riktiga vårdpartiet!

Pressen på sjukvården är idag högre än någonsin tidigare. Väntetiderna har aldrig varit längre, och vårdköerna är idag de längsta i Europa.

Där politikerna har svikit har sjukvårdspersonalen gjort sitt bästa för att täcka upp. Med långa nattskift, avbrutna semestrar och uteblivna raster har de pressats till sitt yttersta. Hade det inte varit för dessa hjältar hade vården havererat långt tidigare.

Nu måste samhället börja att ge tillbaka, och vi kommer att gå i täten för att åter göra den svenska sjukvården till en av världens bästa. Och även om det kommer att ta lång tid och kräva hårt arbete, med tuffa beslut och andra prioriteringar, så kommer vi att lyckas. Det finns helt enkelt inga andra alternativ.